Sizler de Yazar Olun!

Tarihle ilgiliyseniz, çeviri yapabiliyor veya tarih kitaplarından bölümler paylaşmak isterseniz buyrun katılın. Şu anda sitenin kurucusu olarak tüm yazıları kendim yazdım ve çevirileri de yapıyorum ancak iş hayatı insanın zamanının büyük kısmını aldığı için sürekli ve düzenli yazamıyorum. Ağırlıklı olarak 2. Dünya Savaşı, 1. Dünya Savaşı, Türkiye Yakın Tarihi, Tanklar, Gemiler, Uçaklar vb ana konularımızda yazmak istiyorsan gel katıl. Katılmak için veyseldeniz1@gmail.com ‘ a mail atmanız yeterli.

Not: Bu haliyle bile bloğum haftada 150-250 ziyaretçi 250-450 görüntüleme sayısına sahip. Bu sayıyı artırabiliriz eğer düzenli ve kaliteli içerik girişi olursa. Ziyaretçi sayısı arttıktan sonra sosyal medyada reklam verip daha büyük kitlelere ulaşmak istiyorum. Ne geçmişte ne de gelecekte blog üzerinden reklam yayını ve geliri olmayacaktır.

Not II: Özellikle yabancı kaynaklar elimde fazlasıyla mevcut. Talep eden varsa paylaşabilirim.

 

 

 

 

Sizler de Yazar Olun!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

